مهاجرت

ایرلاینهای مهم خارجی که به دانشجویان ایرانی خارج از کشور تخفیف می دهند

بعلت گران بودن بلیط هواپیما، رفت  و آمد به ایران برای دانشجویان ایرانی در حال تحصیل در خارج از کشور بسیار دشوار می باشد. در این مقاله به معرفی تعدادی از ایرلاینهای معروف که به دانشجویان تخفیف می دهند می پردازیم.

بلیط دانشجویی ترکیش

  1. شرکت هواپیمایی ترکیش به دانشجویان تخفیف ویژه ایی ارائه می دهد که شما می توانید پس از ثبت نام در لینک مخصوص از این تخفیفات بهرمند گردید. برای تهیه بلیط باید حتما به سایت ایرلاین مراجعه کنید و بصورت آنلاین مدارک تان را بارگزاری کنید. تخفیفات این ایرلاین به شرح ذیل می باشد:
  2. تخفیف دانشجویی بلیط هواپیما که شامل 20 درصد برای پروازهای داخل ترکیه و ده درصد برای بلیط های خارج از ترکیه وقیمتهای ویژه برای پروازهای یکطرفه
  3. حمل بار مجاز تا 40 کیلو گرم
  4. تغییر رایگان بلیط: این شرکت برای شما این حق را گذاشته است که بلیط خود را بدون پرداخت جریمه تغییر بدهید و تاریخ بلیط را جابجا کنید.
  5. برای گرفتن این تخفیف حتما باید از وب سایت این شرکت بصورت آنلاین خرید فرمایید.

تخفیف دانشجویی پرواز قطر ایرویز

شرکت هواپیمایی قطرایرویز یکی از معروف ترین شرکتهای هواپیمایی می باشد که سالانه به دانشجویان تخفیف وِیژه می دهد. برای دریافت تخفیف وِیِژه ای دانشجویی شما باید به عضویت باشگاه دانشجویان این ایرلاین دربیایید و از مزایای این ایرلاین بهرمند بشوید. مزایایی استفاده از این تخفیف ها عبارتند از:

  1. تخفیف دانشجویی
  2. اجازه برای حمل بار بیشتر از حد مجاز
  3. امکان تغییر تاریخ بلیط
  4. استفاده از اماکانات ویژه هواپیما

برای دریافت بلیط و تخفیف دانشجویی حتما باید بصورت آنلاین اقدام نمایید.

تخفیف دانشجویی ایرایندیا

در صورتی که در هندوستان در یکی از مراکز معتبر این کشور دانشجو هستید، می توانید از این ایرلاین برای سفر استفاده کنید و تخفیف دانشجویی بگرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تخفیفات این ایرلاین به وب سایت این شرکت مراجعه فرمایید.

تخفیف دانشجویی ایزی جت

شرکت هواپیمایی ایزی جت نیز یکی از شرکتهای پر طرفدار جهت خرید بلیط تخفیف دار دانشجویی می باشد. تخفیفات این شرکت شامل تخفیف تا 30 درصد در بلیط هواپیما اجازه دادن برای حمل بار بیشتر از حد مجاز، تغییر تاریخ بلیط بدون جریمه. برای آگاه شدن از نحوه تخفیف بلیط دانشجویی به وب سایت این ایرلاین مراجعه فرمایید

حد مجاز، تغییر تاریخ بلیط بدون جریمه. برای آگاه شدن از نحوه تخفیف بلیط دانشجویی به وب سایت این ایرلاین مراجعه فرمایید.

بلیط تخفیف دار بریتیش ایرویز

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز نیز سالانه به مناسبتهای مختلف تخفیف های وِیژه ایی به دانشجویان ارائه می دهد. حتما قبل از خرید بلیط در مورد تخفیفات دانشجویی این ایرلاین پرس جو کنید یا به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

تخفیف دانشجویی لوفت هانزا

این تخفیف شامل پروازهایی می شود که از مبدا امریکا می باشند را شامل می شود. اما اگرشما می خواهید به ایران بیاید می توانید از این پرواز به دبی، استانبول یا دوحه استفاده کنید و از تخفیف ویژه ای آن استفاده کنید برای دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر پیرامون تخفیفات ویژه این ایرلاین حتما از صفحه دانشجویی این ایرلاین بازدید کنید. برای دریافت تخفیفات از این ایرلاین حتما باید دانشجو آمریکا باشید.

تخفیف دانشجویی هواپیمایی امارات

این ایرلاین نیز به دانشجویان تخفیف های ویژه ایی می دهد که شما می توانید با استفاده از رزور بلیط از این تخفیفات استفاده کنید این تخفیفات شامل ده درصد روی بلیط هواپیما، استفاده از بار اضافه و امکانات فرودگاهی می باشد برای رزوز و خرید ان حتما به وب سایت این ایرلاین مراجعه کنید و با استفاده از لینک های ثبت نام از شرایط و نحوه تخفیف این ایرلاین مطلع شوید. این تخفیفات در یک سال شامل شما می شود تا تا سی درصد تخفیف در بلیط کمک استفاده از بار اضافه در پرواز وسن شما باید بین 16 تا 31 سال باشد.

پیشنهادات برای خرید بلیط دانشجویی

  1. قبل از خرید، بلیط شرکتهای مهم را چک کنید چون بلیط ها و تخفیفات بروز می شوند.
  2. مطمئن شوید بلیط تخفیف دار به شما تعلق می گیرد ضمنا از قیمت بلیط دوم به مقصد ایران هم مطمئن شوید.
  3. زمان پرواز هم مهم است در فصول پیک مسافر کمتر به شما تخفیف تعلق می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.