روسیه

دوره پادفک روسیه

پادفک در حقیقت دوره آموزش زبان روسی جهت ورود به دانشگاه های روسیه می باشد. این دوره پیش ورود به دانشگاه های روسیه می باشد.در این دوره برای دانشجویان خارجی که می خواهند در دانشگاه های روسیه تحصیل کنند طراحی شده است. در این مقاله نویسنده سعی کرده است تا اطلاعات لازم را به متقاضیانی که می خواهند در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی تحصیل کنند را در اختیار علاقه مندان قرار دهد. البته متقاضیان دیگری که می خواهند در روسیه دورهای کارشناسی، کارشناسی ارشد ودکتری در زمینه های فنی مهندسی، علوم انسانی وعلوم پایه را بخوانند نیز باید دوره پادفک را بگذرانند.

اهمیت دوره پادفک

  1. بطور کلی زندگی و تحصیل در خارج از کشور مستلزم دانستن زبان آن کشور می باشد. یک دانشجو خارجی برای رفع احتیاجات روزانه اعم از خرید، اجاره منزل و غیره نیازمند ارتباطات با افراد آن کشور نیز دارد از این رو باید زبان آن کشور را بداند.
  2. کشور روسیه دارای اداب و فرهنگ خاص خود را دارد و بهتر است دانشجویان از این اداب و رسوم اطلاع یافته و بتوانند با این اداب و رسوم خودشان را مطابقت بدهند که به مشکل اختلاف فرهنگی نخورند.
  3. بیشتر دانشگاه های روسیه دورهای خود را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به زبان روسی برگزار می کنند و دوره پادفک باعث آمادگی و آشنایی دانشجویان با زبان روسی می شود.
  4. برخی از دانشگاه های روسیه که مورد تایید ایران هم هستند دوره پادفک را الزامی می دانند. از این رو داشتن این مدرک می تواند به شما برای اخذ پذیرش کمک کند.

برخی از مزایایی مهم گذارندن دوره پادفک به شرح ذیل می باشد

  1. آشنایی با فرهنگ آداب و رسم مردم و قوانین روسیه
  2. آمادگی راحتر جهت دریافت مدرک A2
  3. با مسلط شدن به مهارتهای زبان روسی خصوصا شنیداری، خواندن و صحبت کردن زندگی در روسیه برای دانشجوراحتر شده است و در سال اول زندگی و تحصیل دانشجو کمتر مشکل پیدا می کند.
  4. بطور کلی ازآنجائیکه که وزارت بهداشت ایران پیش نیاز ثبت نام در دانشگاه مورد تایید وزارت بهداشت را مدرک A2 اعلام کرده است اما گذراندن دوره پادفک سبب خواهد شد که دانشجوی متقاضی راحتر بتواند این مدرک را با نمره بالاتری بگرید.

منابع دوره پادفک و مدت اعتبار آن

منابع آموزشی دوره پادفک شامل کتابهای کاربردی کتاب آموزشی زبان روسی آموزش دورهای پایه می باشد. اعتبار دوره پادفک همیشگی میباشد.

زمان ثبت نام و مدت دوره پادفک

زمان شروع دوره پادفک از اواسط فروردین آغاز شده تا اواسط مرداد ادامه می یابد. هزینه دوره بستگی به انتخاب دانشگاه شما دارد. البته با شروع کرونا دورهای آنلاین نیز به نحوه ثبت نام این دوره اضافه گردید اما مزیت های دوره آنلاین شامل صرفه جویی در هزینه های دانشجو می باشد اما معایب این می باشد چون دانشجو در محیط روس زبان نیست محدوده تعلیم ان فقط به کلاس انلاین باز می گردد. مدت دوره پادفک بین 8 ماه تا یکسال بستگی به شهر و دانشگاه شما دارد.

هزینه های دوره پادفک روسیه

هزینه های دورهای پادفک روسیه سالانه متفاوت می باشد برای گرفتن اطلاعات دقیقتر و به روزتر با مشاورین موسسه بامااپلای در ارتباط باشید.

دانشگاه

هزینه پادفک

دانشگاه فدرال کازان

2100 دلار آمریکا

دانشگاه پاوولف

2700 دلار آمریکا

دانشگاه سن پترزبورگ

3700 دلار آمریکا

دانشگاه نووسیبیرسک

2500 تا 4000 دلار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.