چین

دوره پری مدیکال چین 2024

دوره پری مدیکال کشور چین به دانشجویانی پیشنهاد می شود که معدل دیپلم آنها پایین یا زبان انگلیسی تخصصی آنها ضعیف می باشد یا افرادی که می خواهند ابتدا با فضای دانشگاهی کشور چین آشنا بشوند. یکی از مشکلات دانشجویان ایران آشنا نبودن به نحوه تلفظ انگلیسی اساتید چینی می باشد که در این دوره می تواند دانشجویان را با نحوه تلفظ زبان انگلیسی، تقویت زبان انگلیسی و دروس پایه مثل زیست شناسی، شیمی و فیزیک  در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی آشنا کند. هزینه دوره پری مدیکال چین بستگی به انتخاب دانشگاه شما از سالی دوازده هزار یوان شروع می شود وتا سالی سی هزاریوان متغییر می باشد. برای آگاهی از آخرین وضعیت شهریه های دوره پری مدیکال کشور چین می توانید با مشاورین موسسه بامااپلای در تماس باشید.

بخش های اصلی دوره پری مدیکال چین

  1. بخش یادگیری زبان چینی: شما در این دوره با زبان چینی آشنا می شوید و می توانید با این زبان صحبت کنید و با افراد چینی ارتباط بگرید.
  2. بخش یاد گیری زبان انگلیسی: در این بخش می توانید به زبان انگلیسی چه برای صحبت کردن و زبان تخصصی انگلیسی که در رشته پزشکی مورد نیاز است آشنا بشوید.
  3. بخش یادگیری دروس پایه: در این بخش شما به دروس زیست شناسی، شیمی، فیزیک و دورس پایه که پیش نیاز دورس رشته پزشکی می باشد آشنا می شوید.
  4. بخش آمادگی پزشکی: در این بخش ضمن بازدید از بیمارستان ها آزمایشگاه آشنا شدن با دروس اصلی پزشکی تا حدودی شما را با خوب و بد این رشته آشنا می کنند.

مدارک لازم جهت ثبت نام در دوره پری مدیکال

  1. دو قطعه عکس
  2. ترجمه دیپلم و ریز نمرات
  3. کپی صفحات پاسپورت
  4. مدرک زبان
  5. گواهی سو پیشنه

پس از اتمام دوره به شما مدرک دوره پری مدیکال داده می شود و شما می توانید برای رشته های پزشکی، دندان پزشکی ، داروسازی و بیهوشی اقدام کنید. اخذ این مدرک باعث می شود شما راحتر پذیرش دانشگاهی بگرید و در سالهای ابتدای تحصیلی در این رشته دوران راحتری را سپری کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوره مشاورین موسسه با ما اپلای استفاده کنید و از مشاوره رایگان بهرمند بشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.