روسیه

دیپلم آبی روسیه و معادل سازی مدارک

دپیلم آبی روسیه و معادل سازی مدارک تحصیلی را که اختصارا ناسترفیکاتسیا گفته می شود در حقیقت یک نوع معادل سازی برای مدارک تحصیلی دانشجویان خارجی در کشور روسیه می باشد. در این مقاله موسسه بامااپلای سعی دارد به شما متقاضی عزیز در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی کشور روسیه اطلاعات لازمه را ارائه دهد.

 

دیپلم آبی روسیه چیست

در حقیقت دیپلم آبی تایددیه وزارت آموزش عالی روسیه برای مدارک قبلی افراد متقاضی می باشد و دارای یک سری مراحل ادارای یا به عبارتی معادل سازی می باشد. برای انجام این روند 6500 روبل وزارت آموزش عالی روسیه دریافت می کند و سپس مراحل اداری این کار آغاز می شود. در حقیقت بعد از گذراندن دوره پادفک فرد متقاضی بستگی به دانشگاه مورد انتخاب خود مدارک شان را جهت دریافت دیپلم آبی ارائه می دهد. دریافت این دیپلم، خصوصا برای ثبت نام در دانشگاه های برتر روسیه الزامی می باشد. برای دریافت این دیپلم می توانید در شهرهای مسکو و سن پتروزبورگ اقدام کنید و پس از استعلامات  مدرک  تان به شما اعطا می شود و حدودا یکماه زمان می برد.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت دیپلم آبی چیست

  1. مدارک تحصیلی شامل مدرک تحصیلی و ریز نمرات آن
  2. ترجمه پاسپورت به زبان روسی
  3. فرم های مخصوص
  4. واریز وجه

مدارک مورد نیاز جهت دریافت دیپلم آبی چیست

  1. مدارک تحصیلی شامل مدرک تحصیلی و ریز نمرات آن
  2. ترجمه پاسپورت به زبان روسی
  3. فرم های مخصوص
  4. واریز وجه

دیپلم قرمز چیست

این نوع دیپلم نیز همانند دیپلم آبی می باشد با این تفاوت که این مختص دانشجویان برتر که مدارک قبلی خودشان را بصورت ممتاز دریافت کرده اند ارائه می شود . البته این مدل دیپلم برای دانشجویان خارجی کاربردی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.