هند

دانشگاه عثمانیه هندوستان

دانشگاه عثمانیه (Osmania University) در سال 1918 میلادی، توسط محبوب علی خان که معمار اصلی دانشگاه می باشد و با حمایت مالی عثمان علی خان تاسیس شده است و یک دانشگاه غیر دولتی در هندوستان می باشد. دانشگاه عثمانیه سومین دانشگاه قدیمی هندوستان می باشد و در شهر حیدر آباد واقع شده است. این دانشگاه توسط کمیسیون کمک هزینه های دانشگاه های هند به رسمیت شناخته شده است. در این دانشگاه مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای رشته های مختلف تدریس می شود. در این دانشگاه امکانات لازم مثل خوابگاه، دورهای آنلاین، سلف غذاخوری و کتابخانه را دارا می باشد. زبان رسمی تدریس در دانشگاه زبان انگلیسی می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه اخذ پذیرش از این دانشگاه شما متقاضی عزیز تحصیل در هندوستان می توانید با مشاورین موسسه بامااپلای تماس بگرید تا از مشاوره رایگان موسسه برخوردار شوید.

معرفی دانشکده های دانشگاه عثمانیه

دانشکده هنر و علوم اجتماعی: در این دانشکده رشته های فوق در مقاطع مختلف تدریس می شوند که عبارتند از موزه، مطالعات زبانشناسی کاربردی، تمدن های باستانی، علوم نظامی، زبان های کلاسیک، مطالعات اسلامی، عربی، باستان شناسی، توانبخشی و درمان، زبان روسی، علوم کتابداری، روزنامه نگاری، جامعه شناسی، فلسفه، ادبیات، هنر، تاریخ، روانشناسی، انگلیسی و اقتصاد.

دانشکده مدیریت بازرگانی و بازرگانی: تجارت، الکترونیک، بازرگانی، مدیریت، مهندسی، مالیات، تجارت، بازرگانی و مدیریت کسب و کار.

دانشکده مهندسی: مهندسی پزشکی، مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی تولید، مهندسی مخابرات، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی رایانه و فناوری اطلاعات.

دانشکده حقوق: قانون، حقوق بین المللی، حقوق کیفری، قانون عمومی، قانون کار و قانون بازرگانی.

دانشکده نظام: ژنتیک، گیاه شناسی، باغ وحش، میکروبیولوژی، جغرافیا، تجارت، بازرگانی، اداره عمومی، علوم سیاسی، سیاست بین المللی، فیزیک، تاریخ، علوم شیمی، روانشناسی، ریاضیات و مردم شناسی.

دانشکده تربیت بدنی:مدیریت ورزشی، توانبخشی، روزنامه نگاری، تربیت بدنی، روانشناسی ورزشی.

دانشکده علوم: ژئوفیزیک، پزشکی قانونی و دندان پزشکی، رژیم غذایی، ستاره شناسی، نجوم، نقشه برداری، علوم فضایی، مطالعات محیطی،  علوم کامپیوتر، انگلیسی، ریاضیات، علوم شیمی، زبان مدرن، آمار، بیوتکنولوژی، آموزش زبان خارجی.

کالج سزیر آباد: کار اجتماعی ، اداره عمومی، علوم سیاسی، تاریخ، انگلیسی، علوم کامپیوتر و اقتصاد.

کالج فناوری: فناوری، نساجی، تغذیه، بیوتکنولوژی، داروخانه، فن آوری شیمی و مکانیک.

زنان کالج: شیمی معدنی،  رژیم غذایی، علوم آزمایشکاهی، ژنتیک گیاهشناسی، عربی، فناوری پزشکی ،باغ وحش، تغذیه، زبان فرانسوی، تجارت، مدیریت، مدیریت کسب و کار، اقتصاد، حسابداری، جامعه شناسی، اداره عمومی، تغذیه، فلسفه و هندو بودیسم

مطالعات پیشرفته در موسسه آموزش و پرورش: آموزش ویژه

مدارک لازم جهت درخواست پذیرش

  1. کپی پاسپورت
  2. ترجمه آخرین مدارک تحصیلی که به تاییدات وزارت خارجه و دادگستری رسیده باشد
  3. رزومه
  4. انگیزه نامه
  5. پروپزال
  6. مدرک زبان انگلیسی

شهریه دانشگاه عثمانیه از 200 دلار برای مقاطع کارشناسی تا 1000 دلار برای مقاطع دکتری متغییر می باشد. برای دریافت هرگونه اطلاعات دقیقتر و بروزتر در مورد شهریه های این دانشگاه شما متقاضی عزیز تحصیل در هند با مشاورین موسسه بامااپلای تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم جهت درخواست پذیرش

  1. کپی پاسپورت
  2. ترجمه آخرین مدارک تحصیلی که به تاییدات وزارت خارجه و دادگستری رسیده باشد
  3. رزومه
  4. انگیزه نامه
  5. پروپزال
  6. مدرک زبان انگلیسی

شهریه دانشگاه عثمانیه از 200 دلار برای مقاطع کارشناسی تا 1000 دلار برای مقاطع دکتری متغییر می باشد. برای دریافت هرگونه اطلاعات دقیقتر و بروزتر در مورد شهریه های این دانشگاه شما متقاضی عزیز تحصیل در هند با مشاورین موسسه بامااپلای تماس حاصل فرمایید.

آشنایی با شهر حیدر آباد

حیدر آباد پایتخت ایالت تنگانا و یکی از شهرهای بزرگ و زیبای هند می باشد. وسعت این شهر 625 کیلومتر مربع می باشد و با جمعیتی بالغ بر 7 میلیون نفر ششمین شهر یزرگ هندوستان می باشد. آب و هوای این شهر به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی خلیج بنگال معمولا گرم و مرطوب می باشد. دما در خنک ترین ماه سال به +18 می رسد و در ماه های خرداد، تیر و مرداد نیز باران های فصلی معرف به موسمی در این ناحیه می بارد. از رودهای مهم این شهر می توان به رودهای گوداواری و کریشنا اشاره کرد. در این شهر مردم مسلمان سیک هندو ها در آرامش کنار هم زندگی می کنند. حیدر آباد در گذشته مرکز تجارت مروارید و الماس بوده است و اغلب این شهر را بعنوان مرکز تجارت الماس می شناسند. در این شهر محصولاتی مثل نیشکر، تنباکو، سرب، روی، کروم، طلا، آهن و برنج تبادل و تجارت می شود.امروزه حیدر آباد بعنوان مرکز علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات و تکنولوژی های جدید یاد می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه اخذ پذیرش از این دانشگاه شما متقاضی عزیز تحصیل در هندوستان می توانید با مشاورین موسسه بامااپلای تماس بگرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.