کانادا

کالج موهاک کانادا

کالج موهاک، یکی از کالج های دولتی کانادا می باشد که در شهر همیلتون استان انتاریو واقع شده است. هملیتون یکی از شهرهای استان انتاریو می باشد. این شهر با مساحتی حدود 11 میلیون هکتار و جمعیتی حدود 60 هزار نفری را دارا می باشد. از جاذبه های این شهر می توان به  قلعه دوندورن، باغ رویال، آبشار آلبیون، موزه هملیتون، دریاچه کریستی، پارک ملی موزه و میدان جنگ اشاره گرد.سالانه حدود 12 هزار دانشجو توسط این کالج پذیرش می شوند. این کالج در سال 1966 تاسیس شده است و پس از تاسیس بسرعت توانسته مراحل پیشرفت را طی نماید تا اینکه بعد از گذشت سه سال توانسته است 18 هزار دانشجو را پذیرش کند.

پردیس های این کالج عبارتند از

  1. پردیس فنل
  2. پردیس استونی کریک
  3. موسسه کاربردی غلوم و بهداشت

زمان ثبت نام این دانشگاه

زمان پذیرش این دانشگاه از ماه اکتبر آغاز می شود و تا ماه فوریه اتمام می یابد و شش ماه کارگروه پذیرش دانشگاه زمان دارد تا رزومه و مدارک شما بررسی و نتایج را اعلام نماید. بدلیل حجم بلای درخواست بهتر است در اولین فرصت رزومه و مدارک خود را برای بررسی کارشناسان کالج ارسال نمایید تا شانس پذیرش شما بالا رود.

رشته های ارائه شده در این کالج

بیشتر این کالج مدارک کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد را در 164 گرایش ارائه می دهد. بطور کلی در این کالج 38 رشته تجارت 19 رشته هنرهای ارتباطی 27 رشته زمینه های اجتماعی 29 رشته سلامت و 39 رشته تکنولوژی و مشاغل تخصصی را ارائه می دهد.

مدرک زبان مورد نیاز کالج

از انجائیکه این کالج انگلیسی زبان می باشد متقاضیان کالج برای اخذ پذیرش مجبور به ارائه مدرک زبان می باشند. مدارک زبان مورد تایید کالج عبارتند از

PTE

IELTS

TOEFL

50

6.5

79

هرینه های تحصیل در کالج موهاک

هزینه های این کالج در برخی از رشته ها به شرح ذیل می باشند اما شما برخی از هزینه های جانبی کالج را نیز باید در نظر بگرید تا بتوانید راحت تر تصمیم بگرید برخی هزینه ها مثل هزینه رفت امد، غذا شارژ خوابگاه و اینترنت و برخی هزینه های دانشگاه. هزینه های زیر بصورت سالانه محاسبه شده اند. این هزینه های بین تاریخ 15 ژوئن تا 15 نوامبرپرداخت شود البته این پرداخت بستگی به مدریت کالج شما دارد.

 

هزینه شهریه های تئوری

رشته هوانوردی

رشته های همراه با کار آموزی

بیمه سلامت

هزینه جانبی

14.081

18.891

15.068

565

1.54

خوابگاه کالج

این کالج دارای 170 سوئیت دوخوابه می باشد که هزینه اقامت سالانه این در سوئیت ها نزیدیک به 8000 دلار در ماه می باشد وهزینه اشتراک استفاده از سلف خوابگاه هم نزذیک به 3000 دلار می باشد. برخی از امکانات این خوابگاه عبارتند از:

  1. نیروی خدماتی 24 ساعته
  2. اتاق های مبله
  3. نیروهای امنیتی 24 ساعته
  4. اینترنت پرسرعت
  5. سلف نزدیک به خوابگاه
  6. اشتغال حین تحصیل

 

شما بعنوان دانشجوی خارجی می توانید هفته ایی 20 ساعت کار کنید البته در خود محیط دانشگاه هم و پردیس های جانبی هم به راحتی کار دانشجویی وجود دارد و شما می توانید مشغول به کار بشوید.

اشتغال پس از تحصیل

پس از فارغ تحصیلی تا 90 روز فرصت دارید کار مناسبی پیدا کنید و ویزای خود را از تحصیلی به ویزای کاری تبدیل کنید در این کالج کلی فرصت تحقیقاتی بعنوان کار به دانشجو پیشنهاد می شود و شما اصلا نباید نگران کار بعد از فارغ التحصیلی خود باشید. البته نمرات خوب شما رزومه قابل قبول نحوه ارتباط با اساتید دانشگاه و کاربلد بودن شما می تواند به یافتن کار کمک کند.

مراحل اخذ ویزای تحصیلی از کالج

پس از دریافت نامه پذیرش تان باید مدارک تان برای ارائه به سفارت آماده کنید. همواره فراموش نکنید نامه پذیرش شما به سفارت الزامی نمی دهد که به شما ویزا بدهند اگر بقیه مدراک تان ناقص باشد پس قبل از مراجعه به سفارت با کارشناسان موسسه باماپالای تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان موسسه بهرمند گردید.

  1. نامه پذیرش موسسه
  2. پاسپورت
  3. ترجمه شناسنامه و کارت ملی به همراه تاییدات وزارت خارجه و دادگستری
  4. دو قطعه عکس
  5. نامه تکمن مالی
  6. انگیزه نامه
  7. گواهی سلامت
  8. گواهی سوئ پیشینه
  9. پرداخت هزینه های مربوط به ویزا

در پایان به شما متقاضی عزیز تحصیل در کانادا باید این نکته را یاد آوری کنم که برای دریافت آخرین اطلاعات پیرامون تحصیل در کانادا می توانید با مشارین موسسه بامااپلای تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان موسسه بهرمند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.