کانادا, مهاجرت

امتیازات استثنایی استفاده از فرصت مطالعاتی در کانادا برای کلیه دانشجویان دکتری

تیم مهاجرتی بامااپلای برای شما دانشجویان عزیز مقطع دکتری فرصت ویژه ای مهیا کرده است تا با استفاده از این فرصت بتوانید از امتیازات ویژه دولت کانادا برای ادامه تحصیل و مهاجرت به کانادا استفاده کنید پس اگر دانشجوی مقطع دکتری هستید حتما تا پایان مقاله با ما باشید.

فرصت مطالعاتی بخشی از مقطع دکتری می باشد که شما می توانید از آن استفاده کنید و برای شش ماه تا یکسال برای ادامه تحصیل به خارج از کشور بروید و زیر نظر یک استاد راهنما بخشی از رساله خود را بگذارنید. در مقاله قبلی(00) در مورد فرصت مطالعاتی و نحوه اخذ این فرصت توضیحاتی داده شده است. اما در این مقاله برای دانشجویان دکتری در کلیه دانشگاه اعم از آزاد و دولتی فرصت ویژه ایی توسط دولت کانادا ایجاد شده است که شما می توانید از آن استفاده کنید.

مزیت فرصت مطالعاتی در کانادا

کانادا با داشتن دانشگاه های برتر و معتبر در سطح اول دنیا می توانید انتخاب مناسبی برای گذارندن فرصت مطالعاتی باشد. شما اگر شرایط فرصت مطالعاتی را داشتید می توانید با مشاورین موسسه بامااپلای تماس بگرید تا با استفاده از امکانات این موسسه در کانادا بتوانیم در گام نخست برای شما متقاضی عزیز استاد راهنما پیدا کنیم. سپس پس از تاییدات استاد راهنما مراحل اخذ ویزای شما را انجام بدهیم پس از صدور ویزا شما متقاضی عزیز اگر متاهل هستید باخانواده به کانادا بروید سپس برای همسر شما نیز اجازه کار صادر شود و ایشان بتواند کار بکند تا به اقتصاد خانواده کمک کند در گام بعدی تحصیل شما را از دانشگاه مبدا به کانادا منتقل کنیم و در نهایت برای کارهای مهاجرت شما اقدام کنیم. موسسه بامااپلای در تمام این مراحل می تواند کار شما متقاضی عزیز باشد تا براحتی بتوانید برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید. فقط کافیست با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

از دیگز مزایای استفاده فرصت مطالعاتی در کانادا عبارتند از:

  1. تقویت زبان انگلیسی
  2. فرصت دریافت پوزیشن پست داک پس از اتمام تحصیل در ایران
  3. فرصت شرکت در همایش های بین المللی و کنگره های جهانی
  4. آشنایی با فرهنگ مردم کانادا

 دریافت ویزا فرصت مطالعاتی کانادا

همانطور که می دانید کانادا یکی از قطبهای دانشگاهی در دنیا می باشد.که برای فرصت مطالعاتی شما می توانید در دانشگاه های این کشور اپلای کنید. فقط ازانجائیکه کشور کانادا در ایران سفارت ندارد شما متقاضی عزیز پس اپلای ویزا باید به یکی از کشورهای همسایه جهت کارهای مصاحبه و انگشت نگاری بروید.

مدارک لازم جهت دریافت ویزای فرصت مطالعاتی

  1. اصل پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار

  2. دو قطعه عکس رنگی با زمینه پشت سفید
  3. ترجمه رسمی کارت ملی شناسنامه سند ازدواج و گواهی سو پیشنه
  4. تکمیل فرم های اطلاعات فردی و گروهی
  5. نامه تمکن مالی و گردش حساب
  6. ترجمه اسناد ملکی
  7. ترجمه مدارک شغلی
  8. ترجمه مدارک تحصیلی
  9. رزمه
  10. نام تایید حمایت مالی که توسط وزارت علوم صادر می شود
  11. ارائه مدرک زبان
  12. فرمIALM

کلام اخر

در مقاله با معرفی فرصت مطالعاتی در کانادا با استفاده از امکانات موسسه بامااپلای برای شما دانشجوی عزیز دکترا این فرصت ویژه ایجاد شده است که هم تحصیلاتان خود را به کانادا منتقل کنید و هم بتوانید به راحتی با خانواده خود به کانادا مهاجرت کنید پس اگر شرایط فرصت مطالعاتی را دارید تا دیر نشده با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.